Wednesday, January 7, 2015

පඩි.

වැඩි කරල පඩි රුපියල් පන්සීයකින්
ලොක්කා කිව්වා
කරන්න හොදට තව තව
ඔයාගෙ හොද ප්‍රොෆෝමන්ස්
ලබන අවුරුද්දෙත් ඉන්ක්‍රිමන්ට්

අඩන්නද හිනහ වෙන්නද හිතාගන්න බැරිවුණා මට

ගෙදර යන ගමන් අඳුරෙම
ගොඩ වැදුණා හංදියෙ හෝටලේට
රුපියල් හාරසිය අසූවයි
කොත්තු පාර්සල් දෙකට

මග දිගට එනකොට
පහු කරගෙන ආව
ලයිට් වැල් එල්ලපු
කාර් පෙජෙරෝ නවතපු
ඒ කෑම කඩවල
සුවඳ තිබුණා මෙතනත්
ටිකක් වැඩිපුර හිටියා සෙනග
පඩි දවස්වල

ගොඩවෙනකොටම ගෙදරට
පොඩි උන් දෙන්න ආව දුවගෙන
දැවටෙනකොට පාර්සලයට
පවුල ඇහැව්වා
"කොහෙන්ද අනේ මෙච්චර සල්ලි?"
නිහඩවම හිටියා මං

ලයිට් බ්ල ඇවිල්ලා තිබුණා මේසෙ උඩ
ඒක ගන්නව දැක්කහම අතට
"ගිය මාස දෙකේම වතුර බිල් එකතුවෙලා
මේ මාසෙ එයි ඒයි"
ඇය කිව්වා
තිබුණෙ හරිම දුක්මුසු බවක් ඒ වචනවල
නිහඩවම හිටියා මම ආයෙත්

කාමරේ ඇතුළෙන් ආව
අම්මගේ කෙදිරිය
මතක් කළා මට
බෙහෙත් සීට්ටුව
ආපහු හැරුණා මම

පාරෙදී දකින නන්නාදුනන මූණුවල
හෙම්බත් ඇස්වලට යටින්
හිනාව එල්ලගෙන තිබුණා
අහසේ අඳුරු තැන් අතරින්
තරු පායලා තිබුණා
මැණික් කැටයක් වී
තරුවක් කඩා වැටේනම්
මට සිතුණා.

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment